172/365 Kurz AJ IV.

28.08.2013 20:30

Dneska jsem šla poprvé na kurz na 9. Dokonce mě ráno nikdo nepřejel, i když se to málem povedlo dvěma autobusům, třem autům a asi dvěma cyklistům během pěti minut. Napřed to bylo tím, že dlouhej kloubovej bus zatáčel a vjelo mu tam auto. A ještě k tomu je to u tržnice na 17ce rozkopaný, takže samej bagr a tak. Tak se tam ten bus šprajcnul a za ním 2 auta. Za to jsem samozřejmě nemohla, že? =D Tak jsem prokličkovala mezi těma stojícíma autama a v tom na mě zpoza busu bafl cyklista. Pak jsem přecházela 17ku a jaxi jsem si nevšimla busu (a to tam ještě nejezdí tramvaje, když je to tam rozkopaný, na to si taky budu muset ještě zvyknout =D), tak jsem se lekla a zastavila uprostřed přechodu. Pan řidič na mě mával, ať jako jdu a v tom z druhé strany auto. To teda taky zastavilo. Skočila jsem na chodník, vlezla na cestičku a oddychla si, že jsem to přežila a v tom cyklista přeskočil brdek a rychle projel kolem mě. Tak jsem se lekla potřetí. Kdybych v tu chvíli byla neviditelná, bylo by mně líp. =)

No, a pak jsem teda dorazila na kurz. Po cestě parkem už mě nikdo nezajel. 3 hodiny s učitelkou utekly rychle a pak přišel Matt. Trochu jsem se bála, protože jsem mu toho včera moc nerozumněla, tak jsem si říkala, jak to bude asi dneska. Pak něco říkal a já jsem asi nepochopila, že mluví na mě a pak se mě zeptal: "Rozumíš mě?" tak jsem po pravdě řekla, že ne. =D Pak každou chvíli zaperlil něco česky, dokonce psal na tabuli i český slova a větu. A taky umí říct "Jiří". Na to, že australan má můj velkej obdiv.

Jo, a ještě jsem zapomněla napsat jeden zvuk, co vydává dost často, hlavně, když si nemůže vzpomenout (u nás je to ééééé), asi by se to psalo nějak takhle: "Ammmm". =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode