170/365 Kurz AJ II.

26.08.2013 22:17

První den kurzu jsem (HURÁ!) přežila. Vstávala jsem asi o půl 8 a před kurzem jsem ještě musela navštívit obchůdek, co mám kousek od domu. Jelikož jsem včera zjistila, že jsem si nevzala cukr, tak jsem si říkala, že první věc, co musím koupit, je cukr. Vlezla jsem vyklepaná do toho obchůdku a paní prodavačka se mě ptá, co si jako přeju. Samozřejmě jsem okamžitě všechno zapomněla. Pak jsem uviděla rohlíky a vyrazila jsem ze sebe: "Já bych potřebovala rohlíky..." Pak jsem si ještě řekla o jeden malej chleba a paštiku, přičemž mně nabídla tu levnější, že je prej lepší, tak jsem to popadla, zaplatila a rychle utekla pryč. Vylezu ven, udělám pár kroků a bouchnu se do hlavy: "CUKR!" Ne, už jsem tam zpátky nešla. =D

Od půl 9 do devíti byl zápis, tak jsem tam došla, strčila paní občanku, za kterou se dodnes stydím a potvrzení o zaplacení a šla si sednout. Pak si nás roztřídili do tříd a skupin, su ve skupině A (asi jako amatéři). B jsou asi blbci a C - co tady vlastně děláš? Nebo asi tak nějak. =D

Napřed jsme měli učitelku a představovali jsme se anglicky, pak další hodinu a půl rodilýho mluvčího na konverzaci, kterýmu jsem rozuměla ani né polovinu z toho, co říkal, ale i tak to bylo vtipný, a pak zas 2x hodinu a půl tu učitelku. No, né nadarmo se to jmenuje intenzivní kurz aj. =)

A mezi tím jsme měli přestávku na oběd, kterej jsem jaxi nestihla, protože jsem si dala sraz s přítelem, kterej mně oznámil, že za něho ve čtvrtek jdu na zápis, tak mně předal plnou moc a hotovo. Takže nejenom, že půjdu zítra ráno před kurzem na svůj zápis na Bc, já už ve čtvrtek po kurzu půjdu zrovna i k zápisu na Mgr, jsem to teda vzala hopem, co? =D A to za sebou ještě nemám ani jeden semestr. =P

A pak jsem přišla dom a konečně poznala mou spolubydlící Hanku. Pěkně jsme si pokecaly a zas jsem mluvila 2 hodiny v kuse (chjo), to už je snad nemoc! =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode