167/365 Pustina II.

23.08.2013 23:38

Vrátila jsem se z Pustiny, na kterou jsem letos bohužel jela jenom na 2 dny na návštěvu. Na víc to nešlo, mám toho teď přes srpen moc. :/ Když jsme tam včera s Kiki přijely, dozvěděly jsme se, že štít nad Aeronem nefunguje a každou chvíli se očekává útok Chaosu. No, to jsme přišly zrovna do nejlepšího...
Konečně po třech letech se tam objevil i Benzin (!!!), tak jsem si nechala namasírovat záda a taky jsme společně masírovali mamü (Kiki), tak jsem se zas něco přiučila (JUCH!). Večer byl velký útok Chaosu a všichni měli svítící meče a šípy a taky vybuchl hřbitov, tak neměly Vlče a Wenai kde spát. A měla jsem grilovanej hermelín, MŇAM!

Ráno jsme snídaly u lázní a zase ty vosy! Kiki snídala celozrnej rohlík s centimetrovou vrstvou plátkovýho sýra a rybízovou marmeládou. Odjížděly jsme před jednou hodinou.

Nikdo neví, jak to dopadne příští rok, protože je konec prvního věku a navíc se po Pustině se budou bohužel po 4 letech dřevěný budovy bourat. Prostě se takhle lidi o něco snaží, vrazí do toho všechen svůj volnej čas, energii a peníze a pak se najde jeden vůl a ten to všechno posere...

Foto ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode