159/365 Nový HDD!!!

15.08.2013 23:55

Dnes se mně splnila moje dlouhodobá potřeba a touha. Konečně mám novej funkční harddisk. Ta původní 160ka totiž už nějakou čirou náhodou nechtěla přijmout jakoukoli linuxovou distribuci a skákaly chyby s tím, že je harddisk starý nebo poškozený, tak se tam prostě nic nenainstaluje a basta! Tak jsem asi měsíc jela jenom na flashce s live. Bylo to děsivý každý dva dny přebootovávat systém, nescrobblit a v podstatě nemoct dělat vůbec nic.

Dneska jsme koupili harddisk novej, a jelikož tak malý, jako je 160GB už se prý nevyrábí, mám 500GB. Což je šílenost, ale milá. =) Tak jsme hned nainstalovali LinuxMint 15, na kterým jsem poslední měsíc jela z flashky, takže už jsem si na něj tak trochu zvykla. S Ubuntu už nechci nic mít, naštvalo mě dost.

Takže už funguju, žiju a v noťasu mám víc místa než ve svým pokoji. Jenže v pokoji bohužel nemůžu udělat shift+del. =)
Udělala jsem si supermegahustopsychomodrej vzhled s wallpaperem od Zata, tak doufám, že mně to dlouho vydrží...

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode