144/365 Roláda

31.07.2013 23:06

Jak už jsem psala na twitter, měla jsem dnes úspěšný hadrový (a nejen hadrový) nakupovací den. A to i přes to, že nakupování moc ráda nemám, oblečení nakupuji málo a když už, tak se mi to stejně nelíbí, protože můj vyhraněný, divný a pro někoho, zdá se, extravagantní vkus je hrozně náročný a oblečení jemu odpovídající je prakticky nesehnatelné, a proto si třeba sukně šiji sama (naštěstí na to mám školu).

Což mě přivádí k další věci, co se mně dneska stala s mou vlastnoručně ušitou sukní a mimochodem jsem to taky psala na twitter. Ale zato jsem od jedné paní zase dostala pochvalu. Ptala se, kde jsem to jako koupila, že je to moc pěkný a pak valila voči, když jsem řekla, že nekoupila, ale ušila. Ta paní třeba vůbec nevěděla, že existuje metrovej textil, kde se dá koupit látka. No je toto normální? =o

No a večer, k nám přišly 2 paní popřát taťkovi jako za obec k těm kulatinám a měli jsme móc dobrou roládu. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode