82/365 Čerstvý odmaturovanec

30.05.2013 22:52

Tak prý jsem teď dospělý, když jsem ten čerstvý odmaturovanec, říkali mi. Já se ale stejně nějak dospělá necítím, jak se to vlastně pozná? Ví to někdo? =P
Mám z toho dnešku dobrej pocit.
První byla ekonomika, tam jsem si vytáhla nejlepší otázku - přesně tu 6., co jsem chěla, takže za 1. =)
Druhá byla technologie, 24. otázka hotovení PD dámského saka, tak to jsem nějak obkecala a vylezla jsem vysmátá, protože mě tam na potítku rozesmíval říďa. Tu mám teda za 2. Tyhle 2 známky už mám jistý na vysvědčení.

Třetí byla angličtina a z té jsem měla největší hrůzu, ale opět se moje kroužící a bodací losování vyplatilo a já jsem si vybrala USA, což bylo docela v pohodě. Při rozhovoru o tom, že koupíme kamarádce k narozeninám předplatné časopisu, jsem na učitelku vychrlila, že má určitě ráda zvířata, takže objednáme ten o zvířatech, a když se mě zeptala, jestli má ňáký domácí zvířata, tak jsem přesědčivě tvrdila, že má doma 6 koček a 2 psy, čímž jsem ji totálně odzbrojila. =) Pravda, že po aj, jsem vylezla trochu vyklepaná.

No, a 4. byla čeština, té jsem se naopak bála nejmíň, protože (teď si trošku šplhnu) jsem četla všechny knížky k povinné četbě (dokonce i jednu navíc =P). Bodla jsem prstem do 10. otázky, což byla Maryša, o které jsme se s holkama ještě bavily než jsem vlezla dovnitř. Tak jsem tam ze sebe vyždímala úplně všechno, co jsem věděla a tak prožívala ten děj, že jsem je ohromila výkonem a opět odešla s úsměvem na tváři.

Z aj a čk ještě přesný známky nevím, pro vysvědčení si jdem v úterý. Jinak ze saka jsem dostala dvojku. =)

Nechtělo se mně fotit nic novýho, tak sem hodím fotku, co jsem už dneska dávala na twitter. Naposledy se kouknout na tyto 4 krásně úhledně zpracovaný složky maturitních otázek a pak je někam hluboko a na dlouho uložit...

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode