47/365 Fotky na tablo

25.04.2013 19:47

Druhý den praktické maturitní zkoušky dopadl pro některé dokončením maturitního saka, takže už tam zítra nemusí. To se ale nedá říct o mě. Dnešní praxi jsem strávila děláním estetických úprav, protože se učitelce pořád něco nelíbilo a pak mi trvalo přes 2 hodiny přišití fazonových úhlů tak, aby vypadaly hezky (čímž se mi opět potvrdilo moje pravidlo, že kapsy a límec jsou ZLO!!!). Nakonec se to přecejen povedlo a jsou docela hezký. =) Takže už mi zbývá jenom dodělat límec, rukávy, vycpávky, dírky a koflíky a sako je hotovo. No, a na to mám zítřek...

A taky jsme dneska konečně dostaly fotky na tablo, takže kdo pojede kolem, zítra odpoledne ho může najít v Boskovicích na náměstí někde v elektru. ;)
Tyto jsou moje...

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode