353/365 Školní klavíry

25.02.2014 23:59

Další divnej den ve škole. Do harmonie jsem včera úkol samozřejmě nezvládla, protože jsem u něho vytuhla, ale pak jsem si zase po harmonii mohla 2 hodiny hrát a 2 klavíry, který máme v posluchárně (máme v každé minimálně jeden), protože učitel opět odešel, aniž by zamykal, čímž mi prokázal velkou laskavost. Měla jsem totiž pak skoro 2 hodiny čas do zkoušky se sborem, tak jsem si hrála. Na sboru bylo veselo, protože jsme měli dělenku a zpívali Hatfieldovu mši. Zas mně z toho hrabe. Zítra ale sbor nebude, takže můžu jet po škole dom. Juch!
Po cestě ze sboru jsme se ještě s jednou kamarádkou slovenkou ze sboru skoro na hodinu zakecaly na rozcestí, když jsme se chystaly rozejít se do svých domovů. To je tak, když se rozmluvím! =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode