352/365 Úschovna

24.02.2014 23:59

Dneska byl hrozně divnej den, nic jsem nestíhala, byla jsem nervózní, bála jsem se jít do Aj, protože jsem nic neměla, tak jsem něco v rychlosti dodělávala ráno, šla jsem tam pozdě, doběhla jsem tam, a pak tam 5 minut ještě čekala a nakonec to po mně ani nechtěli. Po cestě na oběd jsem udělala dobrej skutek, protože mě nějakej chlap prosil o 2 koruny. Dvoukorunu jsem neměla, tak jsem mu dala 5 korun. Nevím, co byl zač, ale byl hrozně rád a já taky, že jsem mohla pomoct. Když jsem se otočila, vyhrkly mi slzy, protože jsem si uvědomila, že i v tomto mým případě, kdy je mně fakt hrozně divně, je na tom někdo ještě hůř, když mu udělají radost 2 koruny.
Večer jsem se opravdu snažila psát úkol do harmonie, ale vytuhla jsem u toho a vzbudila jsem se 3 minuty před půlnocí na 365. Jo, a taky jsem zjistila, že můj noční stolek skrývá skvělou úschovnu. =)

m,

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode