348/365 Ruské potěšení

20.02.2014 23:59

Včera jsem po cestě z obědu zjistila, že bude zase koncert moravské filharmonie v redutě a jelikož tady su teď kvůli soustředění přes víkend, ukecala jsem přítele a šli jsme. První půlka mně nic moc neříkala, teda hlavně ty autory neznám (jenom Prokofjeva trochu), ale skladby to byly zajímavý.
Druhá půlka byla zato odměnou za dvouhodinové stání na balkóně. Byla to Šeherezáda od Korsakova a byl to totální masakr! Přesně ta chvíle, která by se neměla stávat muzikologům v až tak velkém měřítku, protože pak nemůžou analyzovat a kriticky přistupovat. Zasnění, ponoření se do famózní atmosféry a nechat se unášet proudem tónů. Ne, tohle by se nemělo stávat muzikologovi. =D Horší bude na tomhle koncertu najít něco negativního, protože (i když asi něco málo mám) náš pětiminutový neutichající potlesk zakončený standing ovation (což jsem na MFO ještě nezažila) jenom potvrdil, že to byl neobyčejný zážitek.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode