337/365 Zase sníh

09.02.2014 23:08

Narozdíl od včerejška, kdy bylo slunečno, někde dokonce snad až do večera (u nás teda ne), dnešek od rána propršel. Pak jsme najednou koukli z okna a venku hustě sněžilo a lítaly obrovský, ale mokrý vločky. Tak jsem běžela ven, fotila, chytala velký vločky do pusy a dokonce jsem se u toho ani nerozmázla do bahna, který se objevilo všude, kam jsem položila nohu. Což jsem si potom málem vynahradila večer po zkoušce, když jsem běžela lesem a rozjížděly se mně nohy po důmyslně schovaném bahně pod 2 cm čerstvě napadeného sněhu. Gravitace se snažila hodně, aby si mě přitáhla blíž k zemi, ale nakonec jsem její sílu překonala a to i ve chvíli, kdy jsem se v neubrzditelném běhu rozplácla o dveře naší verandy.
Prostě supr den. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode