239/365 LinuxAlt II.

03.11.2013 23:59

Druhý den LinuxAltu jsme trošku zanedbali, protože jsme byli jenom na 3 přednáškách. Jeden důvod byl, že se nám nechtělo vstávat a potom jsme hodinu a půl strávili v hospodě, když jsme polovinu z toho času čekali, až nám přinesou jídlo. Nakonec jsme se dočkali, ale podezřívali jsme je, že beztak ty žampiony teprve pěstovali a na ten sýr na smažák teprv dojili mlíko.

Z těch třech přednášek, co jsem viděla, byla jednoznačně nejlepší ta o Raspberry PI. Pak brácha dostal od Mira Hrončoka svoji vysněnou krabičku na Raspberry PI vytlačenou na 3D tiskárně a já včera od @_Martix_ dostala úplně suprovou ňuňu 3D kočku. Při rozdávání cen jsem samozřejmě nic nevyhrála, ale pak rozdávali trička za otázky a první byla pro holky a zněla "Kdo obleče velikost M", já sice obleču i S, ale v zápalu boje jsem vymrštila ruku do vzduchu a byla jsem právě druhá, kdo to udělal. A bylo to správně, protože trička velikosti M byly 2, tudíž jsem ke svému velkému překvapení obdržela svoje první LinuxAltové tričko a mám z toho velkou radost. JUCH! Prostě když něco nemůžete vyhrát, musíte se o to aspoň poprat. =)

Díky LinuxAltu mně opět k narozkám popřálo hafo lidí, co mě ani pořádně neznají. Kdyby ho nebylo, vzpomenou si na mě z mých "kamarádů" jenom 2 lidi. Díky za skvělej narozeninovej LinuxAlt, nemůžu se dočkat příštího ročníku. ;)

Fotky ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode