236/365 V lesíčku

31.10.2013 23:59

Tentokrát zas nějak nestíhám, ponořila jsem se do učení se švabachu, kterej máme umět do jednoho předmětu, máme v něm napsat 3 sloky koledy Narodil se Kristus Pán. =)

Dnešní prosluněný den jsem si musela užít, protože má od soboty až do středy pak pršet, tak doufám, že v Krně na LinuxAltu v sobotu a v neděli moc nezmoknem. Vytáhla mě ven hrozba, že sluníčko zase rychle zapadne za les a já si ho ani neužiju. Tak jsem vzala foťák a utíkala ven. Šla jsem se podívat na naši vyhlášenou vyhlídku, kam svítí sluníčko nejdýl, i když už je u nás zalezlý za lesem. Dlouho jsem tam nebyla, a proto mě docela nemile překvapilo, co jsem tam objevila. Vyhlídka je oblíbená, chodí tam hodně lidí, i turistů, kteří si ji našli na netu. Jenže očividně né všichni, co tam chodí jsou slušní a mají rádi přírodu. Když tam ta vyhlídka nebyla, bylo tam krásně a klid, teď je z toho turistická zóna, chlastací koutek, místo na párty, na odpalování rachejtlí na Silvestra, jedno velký počmáraný smetiště a kdo ví, co ještě. Dokonce i ten stůl tam rozbili. Tím, že tam tu vyhlídku postavili, odsoudili ten krásnej kopec k záhubě. Divím se, že tam ty lidi ještě chcou chodit, když je tam takovej bordel. Je to zářnej příklad toho, jaký jsou lidi hovada.

Fotky ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode