228/365 Už je zase středa?

23.10.2013 23:00

Dnešní 2 předměty strávené v kapli byly docela vyčerpávající. Bylo to ale hlavně tím, že jsem byla do půlnoci vzhůru kvůli referátu. Nakonec jsem do té Aj fakt nešla a radši se domluvila s učitelkou z toho druhýho předmětu, kterej se mně s ní kryje. Takže v poho, chodit tam nemusím. =) Nejvtipnější bylo, že po cestě z obědu jsme potkali toho pana učitela, co nás má na Aj a já jsem tam dneska nebyla. Normálně se na mě usmívá, ale tentokrát se jenom tak podivně koukal. A já jsem nevěděla, jestli mám říct "dobrý den" nebo "good afternoon", když je ten rodilej mluvčí, ale česky umí taky. Nakonec jsem zaváhala, neřekla nic a jenom jsem se usmála.

Do té angličtiny jsem ještě nešla z důvodu, že jsem neměla napsanou esej a neměla jsem učebnici. Za tu jsem teda nakonec dneska vyhodila šest stovek a mám ji. Doufám, že už dražší učebnice potřebovat nebudem. Po cestě ze školy jsem to vzala jednou zkratkou z hradeb, kudy jsem vždycky chodila jenom v noci, když mně zamkli tu moji hlavní, protože jsem chtěla vědět, jako to tam vypadá ve dne. Popravdě, hezčí je to tam fakt v noci. Ticho, klid, žádný lidi, temný uličky osvětlují ponurá zelená a oranžová světla, prostě nostalgie. Ale co už, zkusit jsem to musela. =)

PS: Dneska jsem dostala veselou zprávu, že je můj milovanej foťáček opravenej. JUCH!

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode